sivut


-------

torstai 11. joulukuuta 2014

Väsynyt lapsi

lunta, minä 138lunta, minä 138
lunta, minä 143lunta, minä 139

Mut tunnelin päässä näkyy valoa. Mul on tähän päivään asti ollu niin kiree aikataulu, et oon tuskin ehtiny viettää aikaa kavereidenkaan kanssa, en oo paljoo ees puhunu ihmisille koulun ja tanssin ulkopuolella. Oon vaan ollu niin kiinni töissä, ettei nukkumisellekaan oo jääny aikaa, mikä ei nyt tässä pideydessä ja loputtomassa sateessa auta yhtään. En oo aikataulu ihminen, toimin paremmin ilman, ja nyt ku ei oo ollu vaihtoehtoja pää on ollu tosi kovilla. Edelleen on asioita hoitamatta, mut nyt helpottaa. Mun on pakko saada hengittää hetki. Huomenna on ekapäivä moneen aikaa, kun mulla ei oo koulun jälkeen mitään, eikä mun oo pakkoa tehä mitään. Ja lauantaina mulla on koko päivä! Myös ensviikko on ihan tyhjillään parii päivää huomioimatta. Pariin kertaan mulla meinas kaatua ihan kaikki, aikataulut ja suhteet, koko maailma. Kerran jo päätin luovuttaa, kunnes mut repästiinki taas pystyyn ihan tosta vaan. Mä selvisin.

2 kommenttia:

  1. Miks sanni ei enää postaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei vaan ilmesesti riitä aikaa, kai hänki kohta saa intoaan takasi

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta