sivut


-------

keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Hajamieli


045 097 milil (4) milil (1)

Heips! Tää viikko on kyl ollu yhtä sekoilua. Lähdin maanantaina Turkuun tapaamaan Miljaa, tarkotuksena oli myös hoitaa muutama pakollinen ostos joulualeista. Siinä ollessani Zaran sovarissa euforisessa tilassa, löydettyäni etsimäni neuleen, sain puhelun mun ajo-opettajalta... niin olis tosiaan sillä hetkellä pitänyt olla ajotunnilla Salossa. Olin unohtanut sen ihan täysin ja nolona koitin sit selittää jotain puhelimessa mun opettajalle. Äh, ei siinä vielä mitään. Seuraavana päivänä lähdin ajoissa Miljalta Turusta, jotta ehtisin uudelle ajotunnille ja bussissa kerroin ajo-opelle tulevani muutaman minuutin myöhässä. Vastaukseksi sain kuulla, että huomennahan sen tunnin piti olla. Taas nolot selitykset ja pahoittelut mun tyhmyydestä. Tänään olin sitten ihan oikeaan aikaan oikeassa paikassa, kun mun ajotunti alkoi!

Nyt alan laittautumaan iltaa varten, toivotan siis kaikille
hyvää uutta vuotta ja hauskaa iltaa! ♥


2 kommenttia:

  1. ihana otsikko :'D aikuinen sansba ja 13v mili doe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDXD Koska haluaisit kultaseni lähteä äiti-Sansban kanssa ostoksille?

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta