sivut


-------

keskiviikko 19. marraskuuta 2014

tyytyväinen


014 syys (2) syys (6) 016

Heips! Mulla todella on tällä hetkellä syytä hymyilyyn, koska viimesin koeviikko meni jopa odotettua paremmin ja oon enemmän ku tyytyväinen mun arvosanoihin. Rehellisesti sanoen en kyllä valmistautunut noihin kokeisiin yhtään sen enempää kuin aiemmin, mut ehkä tällä kertaa testattavat aineet oli vaan kiinnostavampia ja jäi sen takia paremmin mieleen. En tiedä mistä lienee johtunut, eikä sillä taida olla niin väliäkään.

Tiedättekö sitä tunnetta, kun on vaan niin innoissaan jostain (koulu)aineesta, et tuntuu kuin siitä ois muodostumassa joku pahempikin pakkomielle? Tarkoitan positiivista pakkomiellettä, jos sellasiks niitä voi nimittää. Mulla on tällanen psykologiaa ja filosofiaa kohtaan, en vaan saa tarpeekseni niitten lukemisesta ja voisin puhua kummastakin varmaan päiviä. Samaan aikaan on typerä olo, kun jonkun aineen opiskelu aiheuttaa tällasta kuohuntaa, mut toisaalta en näe siinä mitään pahaakaan. On aika siistiä tuntea näin vahvasti oma kutsumus.


2 kommenttia:

  1. Jeee hyvä Sansba! Olen valmis keskustelemaan kanssasi psykologiasta :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih kiitän!! Ompa varsin hienoa kuulla tämä. :|

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta