sivut


-------

sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Snow!

lunta, minä 067
lunta, minä 069
lunta, minä 037
lunta, minä 056
lunta, minä 055
lunta, minä 079

Mul on ollu nyt tosi monipuolinen viikonloppu, sopivasti vapaata löhöömis aikaa ja vastapainona vähän menoa jakavereita ja tekemistä. Toisaalta tää viikonloppu tuntuu kestäneen kauheen kauan, toisaalt se on menny tosi nopeest. Tai ainaki nyt ku miettii. Vähä joka paikka on taas ihan kipeinä, eikä ees pelkästää tän päivästen tanssi harkkojen jäljilt vaa viel kans torstain harkkojen jäljilt. Ääni on ihan roskana eilisten juhlimisten jälkeen ja väsymys tappaa eellee vähiin jääneide nukkumiseten takii. Onneks huomenna on luvassa kohtuu kevyt päivä ja vähä myöhäsempi aamu. Lisäks saatiin nyt toi lumiki ainaki hetkeks valasemaan tota pimeyttä!

2 kommenttia:

  1. oot meikannu sun kulmat tosi ihanasti näissä! O__o

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta