sivut


-------

perjantai 21. marraskuuta 2014

P=1-(ei paras päivä)

MALLORCA 1671
MALLORCA 938
ruokaa, kynttilöi 029

Ehkä luovin otsikko ikinä. :D lol
Mulla oli eilen ihan jäätävä päivä. Kaikki meni pielee ihan aamusta alkaen. Vaatteet hajoili ja väsytti enkä oikee saanu nukuttuu kunnol ja muistin unohtunei asioita ja melkee nukuin pommii ja jouduin lähtä koululle sen kolme tuntii enne ku ois oikeestaa tarvinnu ja näin. Muutenki kaikkee draamaa ollu täs viimeaikoin taustal, mitä oon kuitenki pystyny hallitsee suht hyvi, mut nyt kaikki vaan kasaantu. Illal olin sit jo niin loppu et itkin iha silkasta väsymyksestä, en vaan kertakaikkiaan ois jaksanu olla. En yhtää.
Tänään heräsin kuitenki heti paljon positiivisemmalla asenteella. Edelleen väsyttää vähän, mut ei yhtään niin paljoo mitä eilen. En tiiä mikä on iskeny, mut olin varmaa ekaa kertaa koskaan innoissani matikan tunnista. Oon ollu tän talousmatikan kurssin alussa suht pihalla, jotenki sinnitelly. Nyt jotenki onnistuin tajuumaan tän edellisen asian ja ihan ite osasin tehä pari vaikeetaki tehtävää ja nyt oon vaan ihan innoissani oottamassa taas seuraavaa tuntia ja uutta asiaa! Niin outoo, mut enpä valitakaan. Kerranki osaan ja tajuun jotain mist voi joskus olla jotain hyötyyki. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta