sivut


-------

maanantai 17. marraskuuta 2014

Doodling

ankkoi, isänp 098
ankkoi, isänp 148

Mä oon tykänny piirtää niin pitkään ku ikänä vaan pystyn muistamaan ja kynä on kädessä pysyny. Just joku aika sit ku innostuin siivoilemaan kaikesta turhasta tulvivia kaappeja, heivasin roskiin kasapäin vanhoja piirrustuksia millä mä en yksinkertasesti vaan tee yhtään mitään. Mut et sä pelkillä lahjoilla mitään tee, jos et koskaan harjottele.
Piirtämisen lisäks oon tykänny kokeilla vähän kaikkii muitaki töherrys tapoja. Maalaamista jonku verran, mut kynät aina ollu se omin. Tosin piirtämistä en oo koskaan oikeen pitäny niinkään taiteellisena.

ankkoi, isänp 104
ankkoi, isänp 127

Nyt en oo taas tehny mitään pidempään aikaan, mut joku viikko sit se alko taas.
Täl hetkel eniten tykkään tehä erilaisii muotokuvii. Aiemmin oon tehny vaan jotain julkisuuden henkilöi tai omasta päästä, mut nyttemmin oon innostunu kokeilemaan omakuvia ja jonku verran jotain tuttujakin.

ankkoi, isänp 152
ankkoi, isänp 151

Keväällä edessä on aika isoja valintoja. Jatko opiskelu.
Mulla on kolme vaihtoehtoa. Kaukana täältä, tosi kaukana täältä ja kaukana toisella puolella maailmaa täältä. Joka tapauksessa lähen opiskelemaan graafiseks suunnittelijaks. Lapin yliopiston esivalintatehtävät on jo tullu ja mä niitä jo hetken innoissani meinasin alkaa työstää. Sit totesin, et en mä montaa vuotta putkeen siellä pystyis opiskelemaan. Ei mun pää kestäis. Eikä siel ilmesest ees oo nyt mahollisuuttakaa opiskella just sitä mitä haluisin.

ankkoi, isänp 159ankkoi, isänp 141
ankkoi, isänp 172

Niitäki tehtäviä ennen mun pitäs nyt alkaa tosissaan tekemään tota kuviksen lukio diplomia. En vaan oikeen tiiä mitä tekisin. Inhoon aikatauluja. Edistyn niin paljon paremmin ku saan tehä vapaasti, ilman paineita ideatki tulee kevyemmin ja sit ku alotan teen koko homman melkeempä heti valmiiks ku ei malta lopettaa. Ja usein sit ku en heti tee jotain loppuun se voi jäädä pitkäkski aikaa roikkumaan.
Paineet.

2 kommenttia:

  1. Tosi upeita! Oot kyllä selkeesti saanu lahjoja tohon :) Onnee opiskelupaikanvalintastressien kanssa, sitä samaa täällä panikoidaan jo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja samoin :D onnee tosiaa tarvitaan :DD

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta