sivut


-------

torstai 27. marraskuuta 2014

Aikaongelmia

lunta, minä 081
lunta, minä 107
lunta, minä 096

Vähän ku ois taas tää postailu päässy jäämään. En vaan millään ymmärrä, mistä me ollaan aikasemmin tälleen talvisin revitty postattavaa. En todellakaan tiiä. Ei mul oo oikeestaan mitään materiaalia, ja eilenki jätin väliin kun ei vaan ehtiny. Tulin koulusta kotiin, kirjotin esseetä kaks tuntii, sit lähettiin kattomaan teatteria ja kun pääsin taas kotiin ja sain esseen valmiiks kello oli jo yks.  Tänään vähä sama juttu tanssin ja läksyjen kanssa. Mua väsyttää ihan sikana koko aika olin sit nukkunu kolme, kuus tai yheksän tuntii, ei auta. Kiva juttu on kuitenki se, et mä viihdyn koulussa tällä hetkellä pelottavan hyvin. Ei oo oikeestaan yhtään ainetta josta en tykkäis, ja se tunti mitä ootan eniten vaihtelee aina ihan päivän mukaan. Hassua. Toisaalt melkeen harmittaa, miten koeviikko tulee taas ihan just ja sit koht on jo penkkarit ja thats it. Sinne meni lukio.
Mut niin mitä mun tässä piti sanomani, oli et postaus motivaatio ja materiaali on tällä hetkellä hieman vähissä. Anteeks siitä. Me koitetaan aktivoitua parhaamme mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta