sivut


-------

tiistai 21. lokakuuta 2014

Kertaus on opintojen äiti


viinii 027 viinii 018 viinii 049 viinii 053

Lukemalla mun kolme edellistä postausta saatte aika tarkan kuvan siitä, mitä oon lomalla puuhaillut. Syönyt, ollut kaverien kanssa ja syönyt vähän lisää. Kolme postausta putkeen kavereita ja ruokaa. Tässä siis muutama hassu kuva mun, Juulian ja Petran leffaillalta. Ohjelmistossa oli tällä kertaa Dangerous Method ja Unelmien pelikirja, mutta molemmat noista tais olla älyllisesti mulle liian vaativia, koska loppufiilis oli lähinnä hämmentynyt. Liian lyhyiden yöunien jälkeen tehtiin koko aamu ammatinvalintatestejä ja saatiin ihan uutta näkökulmaa tulevaisuuteen!! (not)
Mut hei. Onhan mulla siis muutakin elämää kuin kaverit ja ruoka. Harrastuksiin kuuluu myös yksin sängyssä makaaminen jossain koomaa vastaavassa tilassa sekä instagramin tuijottaminen 24/7. Tästä blogistahan saa kohta kuvan jostain seurapiirielämästä, kun koko ajan hörpitään viiniä ja samppanjaa tyttöporukalla tai kipitetään laivalla korkkareissa. Mutta, ei hätää. Syksyn sosiaalisesti aktiivisin ajanjakso oli tässä ja nyt voin taas palata arkisen turhiin ja mitäänsanomattomiin postauksiin! Ei ruokaa eikä kavereita. Vaan Sanni ja Sannin koulu-life, ihan tässä itsekin innostun!


4 kommenttia:

  1. Nää sun postaukset on nyt ollu just jättekivoi! ♥ Mut joo sama tääl, syysloma ohi ni ei oo muuta elämää ku opiskelu (tarkotan tätä oikeesti, nimittäin jopa mun seuraavat kaks lauantaita on koulupäiviä....)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitän milou ♥ jep huoh... mut hei tavotteet korkeella ja niitä kohti ;)

      Poista
  2. toi unelmien pelikirja on kyllä haastava varmaa kenen tahansa aivoille! :D yllätysyllättys myös mun :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, ehkä pitäis kattoo se uudestaan vähän enemmällä keskittymisellä... :p

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta