sivut


-------

torstai 16. lokakuuta 2014

Grace


laiva 114 laiva 121 laiva 025 laiva 011 laiva 083 laiva 096 laiva 102 laiva 125 laiva 125
laiva 046 laiva 056 laiva 165 laiva 090 laiva 192 laiva 094laiva 174 laiva 176

Jep, kuten kuvista näkyy, olin laivalla risteilemässä kaksi edellistä päivää. Mun mielestä toi sana risteily on vaan jotenkin niin hyvä heh. Joo en tiedä.
Olin pikkureissussa isän ja mun kahden siskon kanssa ja tää perheaika oli ihan tervetullutta, ollakin ettei äiti töittensä takia päässyt tonne mukaan lähtemään. Yleensä ollaan arkena kaikki niin kiireisiä, ettei sitä yhteistä aikaa tahdo oikein löytyä. Näin lomalla saatiin ainakin 4/5 henkilöä mukaan matkaan ja hyvä niin. Se on meidän perheelle yllättävän suuri prosentti! Taisin mainita jo aiemminkin, että itse en juuri tolle seilaamiselle lämpene. Edellisestä kerrasta on muutamia vuosia ja vaikka tilaisuuksia laivalle lähtöön on tullut, oon järjestäen jättäytynyt pois niiltä reissuilta. Noh, nyt kuitenkin lähdin mukaan ja koin ton kokonaisuutena ihan kivaksi tavaksi viettää aikaa. Hyvä ruoka parempi mieli! Näin muutaman vuoden välein suoritettuna juttuna tää sopii näköjään mullekin.
Ai niin! Tein yhden mun tähänastisen elämäni hurjimman teon ja lauloin karaokea julkisesti. Loppujen lopuksi jännitti yllättävän vähän ja johtoihinkaan en meinannut kompastua kuin kerran. En olis ikinä uskonut, että tuun ylittämään tän kynnyksen, mut Jenni Vartiaisen Toinen on vaan niin ihana biisi ja ylpeys käy lankeemuksen edellä. Sori jos nyt pilasin kyseisen kappaleen joltain tällä tempauksella. Ainakin on jotain erityistä, mistä tän nimenomaisen risteilyn voin myöhemmin muistaa.


2 kommenttia:

  1. oho mikä esiintyvä artisti ;) ja toi on asu on niin ihana! ja sä kans ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaaa joo tää oli salee mun läpimurto ;););) tiihii kiitos milburainen ♥

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta