sivut


-------

perjantai 19. syyskuuta 2014

New hair !


013 002bw 002 026

Mitä mä just tein!!

En oo käynyt kampaajalla yli vuoteen ja tänään menin pitkästä aikaa värjäyttämään päätä ja leikkaaman kuivia latvoja ihan ammattilaisen käsiin. No ne latvat oli tosiaan "vähän" päässeet kuivumaan, joten sanoin et leikkaa ihan raa'asti pois vaan kaikki hamppuhiukset sieltä loppupäästä. Terve menoa puolet pituudesta. Vasta näitä kuvia katellessa herään siihen miten järkyttävän kamalan näköset mun vanhat hiukset on olleet. Miksei kukaan oo vinkannu mulle mitään, vaikka tilanne oli ilmeisen vakava! Näissä kuvissahan toi kontrasti vanhan ja uuden välillä on tietysti suurimmillaan, kun uudet hiukset kiiltää ja kimaltaa eikä ykskään hius oo väärässä paikassa. Ootan, et tää uutuuden supersliipattu lookki menee ohi. Hassua, eihän näistä edes saa kunnnon ponnaria!!
Viimeks näin paljon on pätkästy varmaan joskus päiväkodissa, joten tähän on pieni totutteleminen. Tajusin vasta ton tänpäiväsen kampaajareissun jälkeen, et meillähän on koulukuvaus ensi viikolla! Hirvee paniikki oppia poseeraamaan näitten uusien hiusten kanssa!!


4 kommenttia:

  1. ääää niiiin ihanat! tää on varmaan tuhannes kerta ku sanon :'D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi kiitän siis tuhannesti :D❤

      Poista
  2. Mitä apua eihän se ensviikolla vielä voi olla?? Mä ainaki elin siin uskos et se on vast 30. päivä :0
    ps. kivat hiukset ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wat mä taas oon kuullu, et se on koeviikon jälkeen tiistaina....? :d Voi olla että tietolähteeni ei ollut itsekään varma. :| Hih kiitos :))

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta