sivut


-------

sunnuntai 7. syyskuuta 2014

don't wanna


017 026 024 018 022

Sanni täällä taas lähestyy lukijoita vaihteeksi luontokuvilla, kun ei muutakaan ole. Koulu on vieny mun koko viikonlopun ja käytännössä tuntuu kun sellasta ei ois ollukaan. Tänään oli sentään kahden tunnin tanssitreenit jotka tarjos aivoille vähän tuuletusta kaikkien kouluhommien lomassa.
Jos työelämässä pitää tasapainottaa ura ja perhe, eikä töitä sais viedä kotiin, niin miks koko opintosysteemi perustuu siihen, et työt nimen omaan viedään kotiin tehtävien ja esseiden muodossa?Kysyn vaan. Fuck you school. Tää ei oo nyt mikään teinikapina "haluun vaan bilettää äää", vaan oon turhautunu mun tehtäväpinoon minkä pinta ei alene, vaik oon tänkin koko viikonlopun käyttäny yksinomaan niihin. Mut hei minkäs teet,      hah       hah .

Vitsi noi aurinkoiset kukkakuvat korostaa hyvin mun tekstin syvintä olemusta. moro


2 kommenttia:

  1. Toisaalta pohtien käänteisestä näkökulmasta tekstin sekä kuvien välisen kontrastin voi kokea ennalta arvaamattomaksi, joka herättää lukijoissa kysymyksiä, mutta myös mielenkiintoa. Rajat on tehty rikottaviksi. #lukionäidinkieli
    Tost ei ois kyl paljo pistei tippunu, lupaan et osaan oikeesti :'D Wäää haluisin nähä mitä ootte tänä vuon tanssinu >:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa paras :D:D varmasti näääät ;)

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta