sivut


-------

perjantai 5. syyskuuta 2014

Casual livin'


phone (10)
i regniga Åbo, vaihteeksi
phone (5) phone (11)
mun ja Lotan kengät // milja ja mä ♥
phone (7)
splizzeria ja sen salaatit = heaven on earth
phone (2) phone (1)
hietsun auringonlasku // parkkihalli paras
phone (13)
pistin ruutupaidan, et näyttäisin vakuuttavalta pitäessäni puhetta, tuskin autto
phone (14) phone (9)
mä tänään  // taas turussa, yksin kattelin ihmisiä hesestä käsin (mun erittäin laajan gallupin mukaan hesen smoothiet on parhaita)

Kännykkäkuvat on niin kivoja! Varsinkin näissä tilanteissa, kun ei oo aikaa tuottaa mitään muuta uutta materiaalia eikä oo aikaa mennä minnekään, et sitä "materiaalia" tulis noin niinku luonnostaan.
Osa noista kuvista löytyy myös mun instagramista, missä mua voi seurata nimellä @sanniratamo.

Kivaa viikonloppua kaikille!


2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta