sivut


-------

tiistai 23. syyskuuta 2014

Autumn colors


074 070 387 153305 375 114 036
|| BIK BOK COAT&SHIRT || CUBUS SCARF || H&M JEANS || SEPPÄLÄ BOOTIES ||

Mun iho löysi taas ihan uusia valkoisen sävyjä näitä kuvia ottaessa. Valo peilautuu kasvoista niin, et ilmeet hädin tuskin erottuu. Olis ehkä pitänyt valita vähän varjoisampi paikka tai hetki... No, kuvien fokus ei kuitenkaan oo mun naamassa, vaan mun uudessa ihanassa takissa! Tänään oli tän syksyn ensimmäinen oikeesti kylmä päivä ja tää vaatetus ei ollut kyllä yhtään liikaa. Mun mielestä sää sais jatkua tällasena pidempäänkin! Just niin viileetä, että voi alkaa pitää kaikkia lämpimiä neuleita ja huiveja, mut ei kuitenkaan vielä liian kylmä. Plus tänään oli tietysti vielä auringonpaiste piristämässä päivää! Edes tän jakson joka päivä kahdeksasta puol neljään kestävät koulupäivät ei tunnu nyt pahalta ajatukselta. Kahvia vaan naamaan niin kyllä ne huonommatkin aamut paremmaksi muuttuu. Mä ainakin aion pitää huolta, et mun syksystä tulee hyvä, oli säät sitten sateisia tai aurinkoisia!


2 kommenttia:

  1. Mitä sä sekoot, tänään oli todellaki liian kylmä! >:) Mut heeeei sun tyyli on perf! Ja ihanan autumny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö, just ihana keli!! ;) no voooi, kiitos miliseni ❤

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta