sivut


-------

keskiviikko 13. elokuuta 2014

WTJ sneak peek

summer, pose, wtj 135
summer, pose, wtj 197summer, pose, wtj 178
summer, pose, wtj 161
summer, pose, wtj 145
summer, pose, wtj 177
summer, pose, wtj 154summer, pose, wtj 190
summer, pose, wtj 139

Niille jotka eivät tiedä, Wreck This Journal on siis lyhyesti sanottuna vihko täynnä ohjeita, joita seurataan oman maun mukaan soveltaen ja pyritään siten nimensä mukaisesti tuhoomaan koko vihko. Jos yhtään tykkää tollasesta pienestä ja turhanpäiväsestä askartelusta ja sotkemisesta, voin suositella. WTJ on ihan täydellinen kaveri ajan tappoon ja luovuuden purkausten varalle. Oon joskus todella perfectionistinen ihminen ihan turhimmissa asioissa ja tilanteissa, ja wtj:n onki tarkotus opettaa rentoutumaan ja vähentämään kriittisyyttä. Ite oon lähinnä piirrelly tosi paljon kaikkee, mut nyt viime aikoina oon innostunu ja villiintyny enempi tekemään isompaakin tuhoa. Etenki ruokaa alkaa löytyä vähän joka toisen sivun välistä. Sit kun oikeen innostuu on vaikee lopettaa, voin varottaa, että koukuttavaa on. :D

4 kommenttia:

  1. Mistä noit saa ostettu? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan Suomalaisesta Kirjakaupasta pitäs ainakin löytyy mitä nyt tiiän ja netist saa tietty ain :D

      Poista
  2. Mistä oot ostanu/tilannu ton? :) toi ois niin kätevä mulle ku sais kaikki tollaset "töherrykset" yhteen kirjaan eikä jokaseen vihkoon yhtä töhräystä :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tuttu tilanne :D tän yksilön alkuperästä en kyllä tiiä, kun lahjaks oon saanu, mut suomalaises oon nähny ainaki :)

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta