sivut


-------

perjantai 8. elokuuta 2014

Tobaksrökning förbjuden


035 063 016 006 007 110 087 080 026 097 090 096

Kuvat on Lotan mummon talosta ja puutarhasta Vantaalta. Tykkään näistä ihan hirveesti. Jotenki ihanan tunnelmallinen paikka, niinku Lotta jo jokunen päivä sitte aiemmassa postauksessa sanokin.

Menin taas eilen Turkuun päin mun ystäväiseni Miljan luokse. Meidän tapaamisten väli on yleensä aika pitkä, useempia kuukausia, mut silti mili on kyl yks mun läheisimmistä ystävistä. ♥ Yömyöhään valvominen ja höpiseminen on parasta mitä tiiän ja siihen se taas meni. On ihanaa miten koulun lisäks harrastusten kautta tapaa sellasia ystäviä, joitten kanssa vaan jotenki kummasti lähentyy. Tanssi ja teatteri on kyl maailman parhaat harrastukset tavata just ne hauskimmat ja cooleimmat tyypit haha! Ei siis haittaa yhtään näitten harrastusten jatkuminen syksyllä. Oon niin valmis!


PS. The Perks of being a wallflower on  i h a n a .

2 kommenttia:

  1. Voi Sansba oot ihana ja oli kyl niin kivaa! <3 Olen myös kovin ylpeä sinun maustasi elokuvien suhteen. :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Much lav milinen <3 olen otettu kuullessani tämän, olethan sentään henkinen johtajani. :|

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta