sivut


-------

keskiviikko 6. elokuuta 2014

Lovely last week


003 (2) 002 (2) 015 004 005
001 (2) 022 004 (2) 006 001

Viimeisen viikon aikana oon ehtinyt tekemään aika paljon kaikkea ja näkemään monia ihania ihmisiä. Oon viettänyt aikaa perheen kesken ja sen lisäksi nähnyt pitkästä aikaa mulle läheisiä serkkuja ja muutamia ystäviä. Oon ollut rapujuhlissa, kattomassa Lauri Tähkää isin kanssa (:D), shoppailemassa ja teatterilla. Turussa oon käynyt nyt kolme kertaa viikon sisään, ja tässä ens viikollakin taitaa olla tähän mennessä kaksi reissua tiedossa. Musiikkipuolella menee repeatillä Lana del reyn Ultraviolence ja oon alkanut lukea Jonas Jonassonin Satavuotias joka karkasi ikkunasta -kirjaa.
Oon siis todellakin käyttänyt tehokkaasti näitä loman viimeisten viikkojen päiviä. Näin kun ton tähän samaan syssyyn luettelee kaiken, niin se näyttääki aika paljolta, mutta ei se siltä oo kyl tuntunut. Oon nauttinut joka hetkestä. Ihana kesä!! ♥


2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta