sivut


-------

lauantai 2. elokuuta 2014

Kesä(k)iloja

600 707 603

Lindex top || Glitter necklace || Cubus shorts

Kesäistä shortsiasua. Oon pahoillani noista ilmeistä, tykkään ite paljon enemmän hymykuvista, mutta ne ei oikein onnistuneet. Tässä siis nää "cold bitch" -kuvat.
Mua alkaa kyllä tosissaan kohta huolestuttamaan se miten mun kaikki shortsit kutistuu kutistumistaan. Täysi työ oli kyllä noikin saada jalkaan, enkä niissä sit loppujen lopuksi kauaa jaksanut kituuttaa.
Oon ollut koko kesän ihan mielettömän laiska, enkä oo kiinnittänyt tippaakaan huomiota siihen mitä suuhuni laitan. Kauniisti sanottuna voisin sanoa ottaneeni tosi rennosti. Sen siitä näköjään saa, kun ottaa omaa lomaa liikunnasta ja herkut maistuu. :D Mä en kuulu niihin jotka ravaa vaa'alla monta kertaa päivässä, vaan edellinen punnituskin tais olla joskus yläasteen puolella terkkarilla. Paino ei kerro ihmisen todellisesta hyvästä tai huonosta kunnosta mitään, joten en ymmärrä sen vahtimista ollenkaan. Mutta siinä kohtaa kun vaatteet jää pieniksi tää Sannikin havahtuu! Mulla rasva kertyy erityisesti reisien ja takapuolen alueelle, joten siksi pienen lihomisen yleensä nimenomaan shortseja tai housuja pukiessa huomaankin.
Mulle paras tapa pysyä siinä samassa kohtalaisessa kunnossa on vaan säännöllinen liikunta (lähinnä tanssi ja body pumpit) ja muutaman kerran viikossa tehtävä lihaskunto. Vuosi sitten olin hulluna lenkkeilyyn, mut nyt oon jotenkin kadottanut sen ihan kokonaan! Pitäis vaan päästä sen kanssa alkuun, niin eiköhän se siitä lähtis. Ruokailun suhteen en oo huolissani, sillä oon mielestäni aina syönyt kohtalaisen terveellisesti. En erityisemmin boikotoi mitään herkkuja, niitä ei vaan tuu syötyä kovin usein. No, joka tapauksessa, onneksi kohta alkaa koulu ja rutiinit, niin enköhän mäkin vanhoihin mittoihin palaudu.

Tulipa pitkästä aikaa pitkä vuodatus. No, ei mitään vakavaa onneksi tällä kertaa, välillä on vaan kiva höpistä. :)

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta