sivut


-------

torstai 31. heinäkuuta 2014

Skater skirt


006 038 072

Bershka crop top || Seppälä skirt || Gina Tricot earrings || Primark shoes

Muutama räpsy vähän vanhemmasta asusta ja uudesta hameesta, johon sijoitin kokonaista kolme euroa Seppälän alennusmyynneissä. Löytyy sieltä aina välillä jotain kivaakin! Nyt on kyllä jo lopullisesti tän kesän alelaarit koluttu ja seuraavaksi mietitään mitäs vanhoja vaatteita veisi kirpparille, että nää uudet hankinnat sopis sinne kaappiin! No ei kai, en mä nyt ihan mielettömiä määriä oo shoppaillut, mulla vaan on paljon hyväkuntoisia ja kauniita vaatteita, jotka ei kuitenkaan ikinä eksy päälle. Ne joutaa siis kirppispöydälle ensitilassa.
Ootan jo niin innolla syksyä!! Toisaalta mua pelottaa avata mitään muotilehtiä tai -kuvastoja, koska ne on taas keksinyt vähintään sata uutta vaatekappaletta jotka on nyt syksyksi pakko saada. Mä taas en oo taloudellisesti siinä tilassa, että voisin shopata hullun lailla kaikkia kivoja syysvaatteita, joten mainoksien uhriksi ei nyt ois varaa joutua. Kuulun tähän kesätyöttömien lukuisaan joukkoon, mikä tietysti harmittaa ihan tosissaan. Töistä ois saanu niitä tienestejä ja lisää sisältöä tähän kesään. Tänä kesänä kuitenkin näin ja ens keväänä haenkin sitte taas kahta kovemmin niitä töitä!


2 kommenttia:

  1. Dat outfit *sydänsilmäemoji*. Ja heei olin mäki kesätöis ja silti ihan rahaton opiskelija :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih tänks 😘 No aaah mut en oo saanu ees mahdollisuut tienata >:(

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta