sivut


-------

keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

One of those sunsets


006 017 017pt2 009

Oon nyt niin täynnä intoa, etten varmaan pysty nukkumaankaan! Posti toi mulle tänään mun vanhojen mekon!!!! MUN MEKKO!!! Se on just niin upea ja ihana ja kaunis kuin toivoinkin! Voikun olis jo helmikuu.... ♥ Toinen syy liialliseen innostuneisuuteen on se, että perjantaina on Summer Up ja sinne olis tarkoitus meidänkin suunnata! Mahtavuutta! Ja ilmatkin näyttää ainakin toistaiseksi suosivan festaripäiviä. Huh, niin paljon odotettavaa!! Katotaan miten pystyn pitämään mekkokuvat poissa blogista helmikuuhun asti... Aijai...

Kauniita unia ♥


2 kommenttia:

  1. Minkä värinen se mekko on? (; ja ihan mielenkiinosta kysyn, et miks valitsitte ruisrockin sijasta summer upin? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sellanen tummansininen... Ah <3 Summer up Ruisrockin sijasta? En oo oikeestaan varma ollaanko edes harkittu muita festareita, joskus puol vuotta sitten vaan kuultiin Summer Upin mainos radiosta ja päätettiin, et sinne on päästävä!! Ei mulla oikeen oo antaa muita perusteluita... :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta