sivut


-------

lauantai 19. heinäkuuta 2014

Mun uus silmäterä

DSC03855
DSC03859
DSC03878
DSC03865

Sain vihdoinki aikaan ja kävin pitkän odotuksen jälkeen hakemassa uuden kameran. Oon jo pitkää punniskellu kahen mallin välillä ja päädyin lopulta tähän astetta parempaan ja tietty vähän kalliimpaan yksilöön, varmasti ois alkanu pihistely myöhemmin harmittaa. Seuraavaks kun sais taas rahaa kasaan täytyy katella jotain parempaa putkea, nyt saan selviytyä tolla rungon kylkiäisenä tulleeseen. Oli kyllä aika kulttuurishokki totutella tähän tuon viis vuotiaan Sonyn puoljärkkärin jälkeen, on sen verran pienemmän olonen kädessä ja varmaan kahta kevyempi. Siinä se koko eiline ilta meniki uudella lelulla leikkiessä ja uusia mahollisuuksia tutkiskellessa. Nyt kun malttas oottaa, että pääsis ottaa tän ihan kunnolla käyttöön.

2 kommenttia:

  1. JEEEES! Hyvä Lotta! Me Nikonistit :3

    Oikeesti mä innostuin ihan hirveästi :D Mulla oitelläni on Nikon D5200, eli se on muuten samanlainen kamera mutta siinä on kääntyvä näyttö :3 Ite oon tykänny Nikonista tosi paljon, toivottavasti säkin tykästyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo oon kyllä aivan innoissani tästä mitä nyt oon jo päässy kokeilemaan, aivan ihana!! :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta