sivut


-------

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Uus luuri


051 049 030 027 045 044

Jep jep, onnistuin rikkomaan mun armaan kännykkäni. Tää ei kestänyt uimista. Argh, miks just nyt! En todellakaan olis vielä kaivannut uutta puhelinta ja vihaan yli kaiken tällasia vaihto-operaatioita, koska aina onnistun jotenkin mokaaman sen niin, että kaikki numerot katoaa taivaan tuuliin. Niin käy valehtelematta varmaan joka kerta. Phuuh. No jos en nyt saa tätä sujumaan, niin edessä on taas kiva pikku numerojahti.
Mun uus kännykkä on Lumia 630. Halusin uuden lumian vanhan tilalle, koska koin sen tosi toimivaks ja mulle just sopivaksi. Tää oli sopuhintanen ja vaikuttaa muutenkin ihan kivalta vekottimelta, mitä nyt ensimmäisen tunnin oon sitä räpeltänyt. Toivon nyt, et joku voima estää mua tuhoamasta tätä heti huomenna ja saataisiin jatkaa kaunista yhteistyötä viel pitkään. Toivotaan parasta. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta