sivut


-------

keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Sunny, pretty day

DSC08906
DSC09084DSC08893
DSC09097
DSC09014DSC09034
DSC09140
H&M dress - Mango belt - Trendy Line heels - Cubus sunnies

Päivän asua, kerranki ku oli aikaa ja energiaa panostaa. Ulkona oli niin aurinkoista ja mulla niin lyhyt päivä, et päälle pääty vaihteeks mekko. Mä oon niin huono käyttämään mekkoi ja hameita, ehkä myös senki takii, et en oo kauheesti omistanu sellasia. Nyt oon onnistunu vähän päivittämään vaatekaappia ja kesän haasteena olis alkaa käyttämään enemmän hameita.
Mun pää on ihan sekasin. Mielialat vaihtelee ihan koko aika laidasta laitaan, kaiken näköstä turhaa draamaa taas joka puolella mitä en vaan jaksais yhtään. Pienimmätki jutut alkaa ärsyttää iha liian helposti. Parina päivänä olisin mielummin jääny kouluun istumaan vielä pariks tunniks, ku menny kotiin. En mä kaupungillakaan yksin jaksa vetkutella joka päivä.

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta