sivut


-------

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Suffocating on letters

DSC04201
DSC04225
DSC04245
DSC04219
DSC04218
DSC04269

Kerranki saa olla kiitollinen ulkona vallitsevasta ikävästä sade säästä. Mulla on kasaantunut ihan hirveesti tehtävää ja nyt on ihan täydellinen päivä rästitehtävien hoitamiselle. Pahin tehtävä on lukee kirja. En ymmärrä sitä, mikä lukemisessa on niin hohdokasta, ihmiset on erilaisii, mut mä en vaan ymmärrä. Ehkä mul on joskus tullu vaan niin pahat traumat luokan edessä lukemisesta, etten tykkää lukemisesta enää yhtään. Ja mulla ei muka ees oo lukihäiriöö, ite väittäisin kyllä toisin. Ongelma on, et oon hidas lukija ja ehin tylsistyä. Mut ei auta, pakko lukee kun ei kukaan muukaan suostu sitä mun puolesta tekeen. :D

2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia ja sun ulkoasu on ihana! Mullekin oli joskus vaikeeta lukea kirjoja, mutta sitten kun menin lukioon niin jotenkin "totuin" siihen eikä se ookaan enää nii kamalaa! :-)

    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! ihana kuulla etten oo ainoo, kumpa ois vaan mulleki käyny noin :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta