sivut


-------

perjantai 4. huhtikuuta 2014

Pää pyörällä


026
154
042
087
152
139
078

Kappahl cardigan - H&M dress - Pieces belt - DIY big wings - Glitter earcuff - Guess bracelet - Ten Points boots


Moikka kaikille!
Vitsi musta tuntuu ihanalta lysähtää tähän sängylle ja ottaa mun rakas läppärini syliin ja vaan olla. Olin jo varma, ettei tää päivä loppuis ikinä. Aamulla heräilin torkutellen ja kertasin viel viimiset muistiinpanot kemian kokeeseen, joka on nyt jo onneks takana. Kävin koululla syömässä ja suuntasin suoraan kirjastoon lukemaan bilsaa, mistä on koe sit maanantaina. En vaan jaksanu mennä pyörimään kaupungillekaan, tuntuu et oon siellä ihan liian usein kuluttamassa rahaa kaikkiin turhuuksiin! No, lueskelin bilsaa muutaman tunnin ja kävelin kirjastolta Gymille, koska olin eilen illalla varaillu body pumpin. Taas jossain puolessa välissä settiä hoin jo Isä meidän, en tajuu miten se voi aina olla niin rankkaa. :D
Onneks mun ohjelma ei suinkaan loppunu vielä siihen. Ehei! Vähän ehostauduttuani treffasin mun kaverin Subilla ja siitä otettiinkin suunta mulle neitseelliselle alueelle, eli baariin. Ja tosiaan olen siis vielä alaikäinen ja tää voi kuulostaa huolestuttavalta, mutta mentiin siis kattomaan yhden teatterikappaleen kenraalinäytöstä kyseisen juottolan kellarikerrokseen. Tänään siellä ois kyllä ollu Jenni Vartiaisen keikka, jonka olisin ehdottomasti halunnu nähdä, mutta jouduin nyt jättämään sen toiseen kertaan.

Huh mikä päivä, tulipa tekstiä kerrakseen! Vihdoin kotona ja vihdoin peiton alla. Ai niin, kuvien asu on muutaman päivän takaa. Ihanaa viikonloppua! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta