sivut


-------

tiistai 22. huhtikuuta 2014

Miss Farkku-Suomi


030 010 118 257 262 073 104 018 156

  Jeans DIY  -  cardigan Seppälä  -  top H&M  
(koira kuvausrekvisiittaa)

Nyt on kyllä takana niin lämpöisiä ja aurinkoisia kevät päiviä, ettei voi kuin hymyillä. IHANAA kesä tulee!! Mulla on muutenkin nyt hyvä fiilis, koska meillä oli aamulla kokeenpalautukset ja koeviikko meni mun osalta jopa odotettua paremmin! Suorastaan loistavasti!
Kuvissa on eilen kuvattua asua ja ekaa kertaa ulkokäytössä mun farkkuparat, jotka revin tossa kuukausi takaperin. Ei tuu liian lämmin tuolla kuumassa auringossa. Noi on tosi tosi mukavat päällä, mutta tavallaan oon vieläkin vähän nyreissäni siitä miten noi ikävästi korostaa mun krhm reiteviä jalkoja. Aina ei voi voittaa. Ja oon oikeastaan aika sujut oman ulkomuotoni kanssa, niin onko sillä lopulta taaskaan mitään väliä jos kaikki vaatteet ja asusteet ei ylenpalttisesti siluettia kavenna? No eipä taida olla niin. Se on taas vaan näitä itselle asetettuja rajoja, että "joo enpä taidakaan laittaa tätä paitaa, koska se näyttää takuulla jonkun muun päällä paremmalta". Tärkeintä on kumminkin, että itse vaatteissaan viihtyy ja se miltä ne muitten mielestä tai muitten päällä näyttää on ihan toisarvoista. Joten aion vastaisuudessakin käyttää näitä farkkuja, vaikka ne ei mun jalkoja sirommilta saakaan näyttämään.

Siinä oli Sannin päivän viisaat sanat. :D Nauttikaa lämpimästä säästä kuitenkin säänmukaisessa varustuksessa, ei kaiveta vielä niitä mikroshortseja ja napapaitoja esiin, ettei sitten olla nuhakuumeessa loppu kevättä. T. Sun äitis.

2 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja sinä, varsinki toi vimppa voooiii :3 ! en ymmärrä miten moni on iha shortseilla ja bikineil jo ulkona, oon ite ollu iha jääs vieläki :o tai sit vika on mus :'D ps. älä murehdi sun jaloista, koska ne on iha unelmat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! Ja vooooi, sä se jaksat olla ihana <3

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta