sivut


-------

tiistai 8. huhtikuuta 2014

Happy tuesday


003 011
032 063 068 073 106 104 094 114 103 111 115 115bw 118 128


Mulla on ollut tänään kerrassaan ihana päivä, jollain hassulla tavalla. :) Aamu alkoi biologian kokeella, mikä oli reilusti pelättyä helpompi ja odotukset on korkeella tuloksien suhteen! Loppu päivä ollaan pyöritty Lotan kanssa ympäri kaupunkia ja ehditty koluamaan läpi kirppikset ja vaateliikkeet lattiasta kattoon. Saattaa olla että menin taas ostamaan jotain... hups. No ei se niin vakavaa. Käytiin syömässä Splizzeriassa ja voi että se kyllä ylitti mun odotukset niin kympillä! Niin hyvää!!
Lopuksi mentiin Salon lukiolle katsomaan yhden mun tutun ohjaama lyhytnäytelmä, joka sekin oli tosi huumorintäyteinen. :) Tai en nyt tiedä sitten oliko koko muu päivä sen huumorintäyteisempi kuin muutkaan, mut no, hyvä päivä joka tapauksessa! Oon nyt vaan niin hyvällä tuulella, etten haluais mennä nukkumaan ollenkaan. Toivottavasti muillakin on ollut yhtä kiva päivä!


4 kommenttia:

  1. Mulla oli tänään Happy Wednesday. Aurinko paisto ja koiranpentu pääs leikkimään omarotuistensa kanssa (voi sitä riemun määrää). Koko päivän kruunas pääsykoekutsu! :) Eipä haittaa huominen ruotsin sanakoe enää yhtään niin paljoa :D

    Nuo sun uudet popot on muuten ihan huippukivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai että, ihana kuulla! :) Onnea miljardisti pääsykokeeseen, minne ikinä sitten pyritkin ja kengät kiittää! Toivottasti jatkuu nää hyvät fiilikset molemmilla! :)

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta