sivut


-------

perjantai 21. maaliskuuta 2014

Vaihtokaupoilla




  Kappahl cardigan & top  -  Dr. Denim jeans  -  Spirit shoes  


Äh, että mua ottaa päähän noi mun yli muikeet ilmeet noissa kuvissa! :D Ei ne nyt huonoja kuvia oo varsinaisesti, mut jokaisessa näytän siltä, ku olisin sekunnin päästä repeämässä. Huoh. Anyway, tässä on muutama uusi vaatekappale, joka on mun kaappiini eksynyt. Mut ei suinkaan rahaa vastaan ja kaupasta vaan itse asiassa Lotan kaapista. Kattelin yks päivä taas sillä silmällä mun vaatevarantoja ja haikailin pitkää neuletakkia ja muistin, et Lotalta sellanen löytyykin. Koska en ollut sitä pitkään aikaan hänen päällänsä nähnyt, ehdotin vaihtokaupppoja ja loppujen lopuks päädyttiin vaihtamaan useampiakin vaatteita keskenämme. Niin hienosti saa omat käyttämättömät vaatekappaleet uuden mahdollisuuden! Eikä kyllä ollut pienintäkään luopumisen tuskaa ilmassa, päinvastoin olisin antanu pois enemmän, kun nyt onnistuin ulkoistamaan. Suosittelen harrastamaan vaihtokauppoja. Koitin aikasemmin tyrkyttää Lotalle mm. mun laukkuja, mut eivät tehneet kauppaansa. En ymmärrä miksi. Löydät ne sit tän vuoden joulupaketista. ;)
No ei kai.
Ihanaa viikonloppua kaikille!


4 kommenttia:

  1. Pyh pyh, ei mitään ylimuikeita :D mun mielestä sä oot vaa nii vallottavan näkonen ku hymyilet :D <3

    VastaaPoista
  2. well aren't you looking just wonderful ;) sun on helpompi saada hymykuvat onnistuu koska ei oo hammasvälii tai brock-silmii :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naah nigga :* Hei älä hupsi kiinattareni, sun hammasrako on oikeesti ihana!! :O ♥

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta