sivut


-------

lauantai 29. maaliskuuta 2014

Kuoseis


Muistin, et lupasin tehdä postauksen ostoksista. Joskus varmaan kuukausi sitten. Perus mun vauhti toteuttaa ylipäänsä mitään luvattua. No, alkumuistelusta huolimatta tämäkään ei ole ostospostaus, koska en oo saanut aikaseksi kuvailla mitään mun hankintoja. Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja kuvasin ne kaikki. Tän postauksen kuvat ovat eilisiä ja niissä näkyvät kuitenkin sekä mun mekkoni että korvikset, jotka molemmat kuuluu niihin ostoksiin joita tulen pian esittelemään. Oon niin rakastunut kumpiinkin. Sekä tietysti mun Muruuni joka päätti liittyä seuraani näitä kuvia ottaessa. ♥


073 129110 048 123
068


 Seppälä dress - H&M earrings - Converse 


4 kommenttia:

  1. ääh en oo taas vähää aikaa ehtiny tänne mitään kommentoida :/ mut aaaaivan ihania kuvia ja oot gorgeous kuten aina! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi muruseni älä huolestu :) Kiitos samoin ♥♥

      Poista
  2. oii niin ihania kuvia!! ja ihania ostoksia! :) kaunis oot! :)

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta