sivut


-------

tiistai 25. helmikuuta 2014

Waffle

DSC01228
DSC01234
DSC01225

Mul iski eilen kotiin päästyäni jäätävä makeen nälkä. Päädyin paistaan vohveleita mmm. Nälkä tosin lähti siinä paistaessa, mut toisaalt ehkä ihan hyväki. Terveellisempää näin.
Mä oon ollu koulussa vaan ihan innoissani. Mul on nyt niin kevyt jakso ja haluun vaan, et se kuluu ja tulee kesä!! Mä en meinannu millää eile malttaa mennä nukkumaan, joka tosin kostautu tänään aamulla. Mut mulle iski eilen illal ihan kauhee buumi hakee töihin, ja sinne ne yöunet sit meniki. Tänään oli melkeen yhtä helppo päivä ku eile, kun oikeesti mun päivä ois loppunu jo kaheltatoista. Kotiin pääsin lähteen silti vast viideltä, koska suulliset. No mutta, huomenna taas kevyempi päivä eessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta