sivut


-------

maanantai 17. helmikuuta 2014

Turha olo

DSC00626
DSC00632
DSC00660
DSC00676
DSC00640

Mä en oo oikeest saanu juuri mitään aikaseks viimesiin kahteen päivään. Mua väsyttää koko aika ihan sairaasti ja haluun vaan syödä, kattoo telkkarii ja nukkuu. Meil kävi eile mummoi ja mammoi kahvitteleen mun synttäreiden kunniaks, joten sitä varten oon saanu sentään ees vähän siivottua. Mut siihen se sit onki jääny. Mun pitäs oikeest alkaa lukee niihin ylppäreihin ja tehä pari tehtävää suullisii varte, lisäks pitäs kirjottaa miljoona esseetä yht itsenäist kurssii varte. Mä en vaan saa aikaseks, oon jotenki ihan hukassa. Mul on huomenna viel yks autokoulun tokan vaiheen teoria, toivottavast saisin siel taas koottuu itteni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta