sivut


-------

lauantai 15. helmikuuta 2014

Meidän wanhat!


Wanhat takana ja kunnialla selvittiin kaikki! Mun päivä oli ihan täydellinen aamusta yöhön. Toisaalt toista kertaa en kyllä tanssis, oli kyllä aika helpotus meinaan, kun vihdoinki sai vaihtaa sen mekon pienempii. Mun päkijät ja varpaat on tunnottomat edelleen. Sellast se on, kun painaa korkkareis aamu kaheksast kahtee yöl..
Mun aamu ei ois voinu mennä täydellisemmin, kaikki onnistu ja vieläpä aikataulussa. Tansseissakaan ei tullu sen ihmeellisempii mokii. En ees kaatunu kertaakaa, vaik ton mekon kans tanssimine osottautu aika mahottomaks. Ainut kohta kun mua oikeesti jännitti, oli just ennen iltatanssei, kun piti lähtee laval. Mä en myöskää oo koskaa pelänny niin paljoo, kun iltatansseis Gay Gordonsin kohtaa. Onneks siin oli koko aika se pari pitämäs pystys. Eilinen päivä kesti taas yhen ikuisuuden, mut se oli paras ikuisuus!♥
Mun rakas valokuvaaja otti ja lähti Afrikkaan just sopivasti niin, et missas nyt mun prinsessa päivän aika pahast. Siksi siis mun kuvat on aika epämääräsii ja hyvin suuri osa toivottoman epälaadukkait taval tai toisel. Joudun kyselee muilt parempii kuvii, mut nyt on tyytyminen näihin muutamaan onnistuneempaan. En tiiä viel, mut saattaa siis hyvin olla, että teen viel toisenki postauksen. Miks must tuntuu, et näist onnistuneimmistki kuvist melkee kaikki on pelkästään jotain pelleily kuvii. :D

3 kommenttia:

  1. oii että kuin ihana mekko ja niin kaunis kyllä oot! :) eikö sanni muuten tanssinu? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi kiitos paljon! :)) ja sannihan on mua vuoden nuorempi, ni hän tanssii sit ens vuonna :)

      Poista
    2. aijjaa! :D huppista en ookkaan älynny :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta