sivut


-------

maanantai 24. helmikuuta 2014

I AM BACK

Heippa, pitkästä aikaa. Tosi pitkästä.


Oon vähän pahoillani siitä, etten oo ollut oikeen messissä tän blogin kanssa... Tää tauko on kuitenkin ollut mulle välttämätön, koska sitä mun toipuminen vakavanlaisesta sairaudesta vaati. Oon ollut sairaalahoidossa pitkään ja nyt on kaikki viimeinkin niin hyvällä mallilla, että oon kokopäiväisesti kotona ja vieläpä hyvillä fiiliksillä. Vielä en oo kaikesta selvinnyt, mutta voiton puolella oon vahvasti. :) Ja tärkeintä on tietysti, että itse pystyn jo uskomaan itseeni ja koko toipumisprosessiin. Tästä se elämä taas alkaa rullaamaan!
Varmasti tää kaikki on herättänyt teissäkin monia kysymyksiä, mutta tällaset asiat on kumminkin äärimmäisen yksityisiä. Tämän enempää en aiheesta siis ala höpisemään. Sen verran voin tietysti sanoa, että suurta huolta ei enää ole ja kaikki tulee varmasti kuntoon. :) Tästä eteenpäin jatkan koulua, bloggailua ja maailman valloitusta entiseen tapaan!


Hienoa, että melkeimpä kaikki lukijatkin on säilytetty, vaikka tän blogin tasapaino onkin tässä kokenut pienen kolauksen. Tosin ei mikään ihme, ettei tyypit ole kaikonneet, kun Lotta on niin hienosti pitänyt blogin pystyssä koko tän ajan! Ite olisin reippaana ihmisenä heittänyt hanskat tiskiin varmaan about parin viikon yksinäisen bloggailun jälkeen. Kaikki kreditit Lotta-ystäväiselleni siis. :)


Loppuun on pakko vielä sanoa, että

I'M SO GLAD TO BE BACK! ♥

12 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta