sivut


-------

torstai 13. helmikuuta 2014

Easy morning before the nightmare

DSC02481
DSC02516
DSC02575

Mul oli tänään niin ihanan rento aamu pitkäst aikaa, ku sai herätä, laittautuu ja syödä ihan kaikes rauhas ennen kouluun lähtöö. Mä en ees muistanu enää, millast on mennä kympiks. :D Mä en nyt vaan millään jaksais uskoo, et meidän päivä on huomenna. Mä oon tajunnu sen ain vaan uudestaan varmaan miljardi kertaa tänään. Mua pelottaa, hirvittää ja melkeen ällöttää. Niin outoo.
Ei mua se päivä kokonaisuudessaan jännitä melkeenpä ollenkaan, tanssi nyt ainakaan. Eniten mua pelottaa se aamu. Mua ei jännitä, mua pelottaa. Mä teen melkeenpä kaiken ite. Kampaus, meikki, kynnet kaikki. Mekkoo ei sentään tehty, mut muuten. Hirvittää.. Mä oon kokeillu sitä kampausta ja sitä meikkii täl ja edelliselki viikol melkeen joka ilta, silti oon niin varma, et joudun tekee ne vähintään kahesti. Kynnet sun muut oon saanu jo onneks hoidettuu pois alta.
Toinen mikä hirvittää on yhdistelmä mun mekosta ja tosta kelistä. Se helma on niin pitkä ja vaalee, ja toi sää. Loskaa, kuraa, vettä, likaa eiiiii. Mä en pyytäny tällasta! Mihin meni se täydellinen talvi!? Höh.
Mutta anyways, huominen on huomenna ja sillo on meidän päivä! Ei auta stressi eikä valitus. Hyvin se menee, ja  toivottavast ihan kaikil wanhoil on huomenna täydellisen onnistunu päivä! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta