sivut


-------

lauantai 4. tammikuuta 2014

Throwbacks from 2013

Aattelin tehä vaihteeks vähän erilaist postaust ja koota niitä viime vuoden kohokohtii ja kaikkii muuten vaan mieleen painuneita tapahtumia.


Uus Vuos, aatto ja vähän sitä päivän alkuukin, joita vietettiin mun ja Sannin perheiden kans.


Synttärit, enää vuosi täysikäsyyteen woopwoop! jes veroja


Revontulet. Miks yöt ei aina vois näyttää tolta, tai edes vähän useemmin.


Tallinna, extemppore, ei passii, nuha, kamala kiire ja tungos takastulles.


Kesän odotus, ja lumi, joka suli vasta huhtikuun lopuilla.


Vika Kaisakki näytös.


Kesän viel vähän kovempi odotus, fiilistely, tanssijoukkueeseen pyrkiminen ja temppuilu.


Siskon rippijuhlat, se hössötys ja siivous, sade ja kylmyys.


Juhannus ja mökkeilyt, ällöttävän kuumat helteet.


Kielimatka, Brighton, uudet kaverit, hyvät kelit, rusketus, kiire, kuumuus, tungos.

Ja se helpotus, kun pääsi kotiin, viileeseen Suomen kesään. Ja ikävä.


Vikat kesälomaillat.


Meidän skootteri retket ja hihhuloinnit motarilla ja vähän kaikkial muuallakin.


...ja yksityiset tanssiharkat.


Tanssishow, se hirvee aamu stressi ja sählinki, ja se shown jälkenen helpotus.
Ja myöhemmin DVD-ilta tanssityttöjen kanssa.


Syysloma, Sannin kanssa sekoilut. Ja mun farkut, jotka repes.


Saksa, Bremen, joulumarkkinat ja LEIJONA KUNINGAS!!


Myrsky.


Musta, lumeton, sateinen joulu. Silti ihan niitä parhaita!

4 kommenttia:

  1. ihana postaus! :) tehkää useemmin videoita, mydayta täällä ollaan ooteltu eniten lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, iteasias sain just saksas kuvatut videot järjestykseen, eli seuraavaa videoo ois tulos jo huomenna :D

      Poista
  2. Siis huomaat(te)ko kuinka hemmetin negatiivisia nä teiän/sun postaukset on? Iha siis kirjottakaa mitä haluutte mutta tä saa miettii et onko teiän/sun elämässä mitään ilosta. Aina kun on joku vähä positiivisempi juttu ni se heti lytätään seuraavas lauseessa tyylii "joo ja satos ja oli paskaa". Iha sama mulle sinänsä mutta kannattais ehkä keskittyy niihi hyviinki puolii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo ihan miten vaa. . . ei sul olis mitään oikeeta esimerkkii, oikeesti ikävää, jos sä luet mun tekstit noin, nimittäin mun elämä on just nyt kaikkee muuta ku ilosta ja mä oon oikeesti ihan hemmetin positiivinen, niihin hyviin puoliin mä nimenomaan keskitynki ja se tulee multa automaattisesti.

      ja siis "onko teiän/sun elämässä mitään ilosta" ? niin, eihän se mua haittaa, et mun paras kaveri ja se ainoo oikeesti tärkee ja lähene ihminen on ollu toisessa kaupungissa nuoriso osastolla kohta kolme kuukautta, ei vois vähempää kiinnostaa, Sannistaki varmaan iha vitu hauskaa! - vika lause oli sarkasmia rakas.

      jos tä liittyy mitenkään tähän postaukseen, ni voin selventää, että nää on siis niitä hyviä muistoja ja ainoo negatiivinen kohta on "myrsky", eikä siinäkään kyllä ihan hirviästi noita lauseita ole.. :D mut hei onneks tä sun kommenttis on sentää niin positiivinen !!

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta