sivut


-------

maanantai 20. tammikuuta 2014

That week


Jösses mikä viikko. Must tuntu, et varsinki maanantaina koko maailma oli mua vastaan. En ees muista juuri mitään, mut ei mikään hyvä alotus. Fiilis senku vaan laski päivä päivälta, kunnes yhtenä iltana mä vaan romahdin. Hirvein ja raskain päivä oli takana, ja mun huono tuuli levis selkeesti kotona muihinki. Mä tiesin jo kotiin tullessani, et jos joku sanoo mulle yhtään mitään mistään vähääkään ääntään korottaen, ni mä tuun räjähtään. Ja niin kävi. Mä tunsin itteni vähän aikaa niin toivottomaks ja heikoks, mä ajattelin vaan, et mä en jaksa. Pahin ei oo ees takana.
Mä kuitenkin nukahdin illalla ja heräsin seuraavana aamuna. Mä olin hetkeks jo unohtanu eilisen. Silti mul oli jotenki epämukava ja alaston olo koko seuraavan päivän. Jostain sain sen verran voimia, että sain otettuu itteeni niskasta kiinni ja kävelin leuka korkeella niiden inhottavat kokemukset läpi ja selvisin. Eniten mua stressas torstai illalla: Huomenna mulla on teoriakoe. Mopokokeen tein varmaan neljä kertaa, joka kerta jäi pisteen päähä, koska mut pakotettiin tekeen myös traktori kortti. Ihna turhaa. Täl kertaa oli sen verran isot rahat kyseessä ja muutenki hävetti jo valmiiks ajatus, etten pääsis läpi.
Mut perjantaina tapahtu ihme. Mä oikeesti pääsin läpi mun teoriakokeesta ekalla. Koko päivä muutta heti paljon kirkkaammaks. Se koe oli viimenen este, täl viikolla, sen jälkeen ei oo tullu valitettavaa. Lauantaina meidän piti lähtee Helsinkiin hakemaan mun mekkoa! Lauantain piti olla viikon kohokohta, mut ei ollu. Mulle soitettiin vähän enne lähtöö, et mekko on viel tullis. Päivä pelastu kuitenki, kun kävin Sannilla luistelemas. Ja sunnuntaina nautin vaan rauhasta ja vapaudesta. Se tunne, kun näkee tällasen viikon jälkeen täysin tyhjän sivun kalenterissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta