sivut


-------

tiistai 28. tammikuuta 2014

My new love


Se on vaan niin täydellinen! Mä oon taas ties kuin kauan koittanu ettii itelleni tollasta isompaa ja omaa reppua, kun tähän asti oon käyttäny siskon miljoona vuotta vanhaa pikku reppuu. Mut nyt se vihdoin löyty lauantaina Helsingin reissult. Mun sisko osti kans tollasen yksinkertasemman nahkarepun, joka saattaa kans joskus tulla eksymään munki olkapäälle keikkumaan.. Kummatki reput löyty Accessorizeltä.

 ps. Paljonpaljon onnee Sannille! mun iso tyttö♥ 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tää mun oli jotain viiskymppii, tost ruskeest en tarkkaa tiiä, mut aika samois varmaa, ehkä kympin halvempi.. :)

      Poista
  2. Ite sain ton ruskeen just joululahjaks enkä oo ny kuukauteen käyttäny mtn muuta laukkuu tai reppuu koska in love ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa sama juttu, niin happyhappyhappy, en tajuu miten muka oli ees mahollist enne tulla toimeen ilman :D ❤❤❤

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta