sivut


-------

torstai 30. tammikuuta 2014

Dress sneak peek


14 päivää! Ihan sairaan vähän. Mä muistan, miten oon jo ennen yläastetta päättäny, et lukioon on mentävä, et pääsen tanssii vanhat. Pukuu, sen maallii ja värii on suunniteltu koko yläaste. Jos totta puhutaan, yhes vaihees täs lukion aikana olin jo ihan valmis jättämään koko tanssit väliin. En tiiä miks, mut tärkeintä on, et pääsin siit yli. Ja nyt täs on enää kaks viikkoo meidän suureen päivään.
Ja toi mekko. Se on just se, mitä etin. Mä en oikeestaan tienny minkä väristä etin. Tiesin vaan etten halunnu punasta tai mitää ruskeen sävyi enkä mitää kirkasta tai tummaa värii. Tarkkaan en kuitenkaa osannu sanoo, et halusinko lilaa vai vihreetä. Siks päädyin valitseen sen värin, joka täs täydellises mekos oli valmiiks. Vaaleen sininen. Mallista taas tiesin aika tarkkaan mitä etin, ja tää on just se täydellinen prinsessa mekko mitä hainki. Tuskaa aiheuttaa noi hopeiset yksityis kohdat, koska kaikki korut ja laukut ja kengät pitäs melkeen olla kans hopeisii. Mutta arvatkaa vaan löytyykö sellasia mistää. Ei löydy.
>Täältä< löytyy viel mun kasaamaa inspis kansioo.

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta