sivut


-------

lauantai 18. tammikuuta 2014

Couple investments


Oltiin viime lauantaina kirtelemässä Turussa kauppoja ja etittiin mulle kenkiä vanhoihin, miten onki taas niin vaikeeta. Ihan kaikkee muuta ois kyllä löytyny. Tein kuitenki yhen löydön, jonka voin vihdoin vetää yli vanhojen listalta. Korvikset. Oon päättäny, etten laita mitään kaulakoruu, ainakaan mitään isoo. Se katkasee kaulan ja lyhentää, joten ei. Mutta se tuska, kun skannaat läpi niitä koru hyllyjä. Liikaa ihan yli hienoja koruja! Oon ihan varma, et tä päättyy kuitenki just niin, et mulla on sit tansseis joku kymenen statementtii kaulas. Oon koittanu kattoa kans jotain rannekoruu, mut niitäkään ei tunnu löytyvän. Ainakaan mun vaativaan makuun, ja varsinkaan nyt, kun mul on noi korvikset.
Mut anyway, en oo pitkään aikaan tehny ostospostausta. En ees Saksast tehdyist valtavist ostoksist, ne on nyt erikseen merkitty noihin kuviin. Ei oo kyllä tullu kauheesti niitä ostoksii tehtyy muutenkaa ja sittenki aika hajanaisesti. Vaatekaappi vaan alkaa olemaan aika täynnä, et pitäs varmaa pikkuhiljaa alkaa suunniteleen jotain tyhjennys projektii.. Innostuin näköjään ehkä vähän ylimuokkaan noita kuvia, mut älkää siitä välittäkö. Hyvää viikonloppuu kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta