sivut


-------

sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Frost and fogg


Niin just wut mihin tää aika on taas hävinny!? Ja missä on lumi, missä on talvi?
Mul ei oo huoneessa nyt just muuta valaistusta ku jouluvalot, kun lamppu kattolamppu levis ja meinas sytyttää koko talon tuleen. Kivaa.
Sain vihdoin mun mahtavan piparkakkulinnan pystyyn, vaikka puolet paloist on mustii tai rikki tai puuttu kokonaan. Pää asia, et sain sen tehtyy, kaikkien epäilyist huolimatta.
Sain kans tänää käytyy läpi vaatekaapin ja siivottuu akvaarion. Miten tää päivä on oikee venyny näin pitkäsks. Ehkä tän ylimääräsen tunnin takii...

4 kommenttia:

  1. äh kun muo harmittaa, kun musta tuntuu, että tämä teidän blogin taso on mennyt paljon huonommaksi :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtaisko johtuu siitä, et toisel kirjottajal on nyt jo aika pitkää ollu aika pahoi ongelmii, mikä ei myöskään auta tän toisen tilannetta kaiken kiireen ohella... mä teen kyllä parhaani, enkä kyllä edes tiiä, missä mä voisin parantaa, jos on jotain ehdotuksii, niin saa toki kertoo

      Poista
  2. Voimii teille :'( <3 tää on mun lempiblogi ja mua pelottaa teiän puolesta :'( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi sua, kiitos oikeest hirveest kaikist ihanista kommenteist ja kaikest tuest :)) kyl tää tästä

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta