sivut


-------

keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Christmas time


Murrmur oon niin katkera sille joka päättää tästä säästä. Kuten jo sanoin, lumeton joulu ei oo mulle niitä suurimpia murheita, mutta tää sade. Mua ottaa ihan oikeesti päähän! Toisaalta tää on ollu tosi mukava joulu. Ehkä koska vaihtelu virkistää ja meil oli tosiaan tänä vuonna se hieman erilainen joulu. Mä en saanu yhtään sellasta lahjaa, josta en oikeesti tykkäis, siitä oon kans tosi onnellinen. Must tuntuu kans, et jostain syyst ollaan ehitty tekemään yhessä vähän enemmän, ku jouluina aikasemmin. Ja mitä myös vois ajatella positiivisena juttuna, en oo viel kertaakaa syöny itteeni ähkyyn :D Mutta toi synkkyys ja sade nyt harmittaa tosissaan, eikä oo siks paljoo tullu kuvailtuakaan. Onneks tätä lomaa vielä riittää.
Toi biisi kuuluu ehdottomasti mun lemppari joulukappale listan kärkeen, se piristää nopeesti just tällasenki mustan ja sateisen joulun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta