sivut


-------

perjantai 1. marraskuuta 2013

2nd hand for the win


Hyvin on pitänyt ostoslakko, juu. En oo käynyt shoppailemassa ikuisuuteen eikä itse asiassa vieläkään tee edes erityisemmin mieli. Kirppiksellä oon kuitenkin käynyt muutamaan kertaan pyörähtämässä ja hypistelemässä niit tuhansia lumppuja, joitten joukosta kuitenkin aina löytyy kivojakin juttuja. Kuten nyt kahdella viime käynnillä... Mul oli pienimuotoinen kriisi, kun tein valintaa kahden eri kenkäparin välillä, mut päädyin sit lopulta tohon kuvissa olevaan pariskuntaan. Tiedän, et tollaset jakaa paljon mielipiteitä, mut mä tykkään niitten rouheudesta......tai siis miten sen nyt sanois, ei tyttömäisyydestä. Ostin myöskin tollasen harmaan oversized-neuleen ja oon käyttäny sitä nyt pelkkien sukkisten kanssa, kun vielä jotenkiin tarkenee. Ostokset tais maksaa yhteensä 12,50€, not bad.
Jos näitä kuvia vertaa esimerkiksi mun edellisen postauksen asukuviin, voi taas huomata miten mun pukeutuminen on äärimmäisen vaihtelevaa. Must on vaan kiva pukeutua just sellasiin vaatteisiin, kun sattuu valintahetkellä tekemään mieli. Tällä hetkellä en jaksa panostaa pukeutumiseen oikeastaan ollenkaan ja mitään naamakuvia en viitsi laittaa, koska oon vajonnut ulkonäöllisesti tasolle homeless drug addict. Ja ihan oikeesti näytän just siltä. No, niin se elämä heittelee.



2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta