sivut


-------

sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Who's Bad?

DSC03515
DSC03654
DSC03636DSC03558
DSC03624
DSC03559DSC03638
 Gina collage   Carlings jacket   Seppälä scarf   Cubus skirt   Mekka moccasin 
DSC03674

Asua multakin pitkästä aikaa. Tää onki jo vähän vanhempi, syysloman takainen. Hui. Mut parempi myöhään, kun ei millonkaa! Mä en oo nyt viikonloppuna tehny oikeestaan mitään, kun kaikki menot sattu peruuntumaan. Ei oo sit tullu otettuu mitää uudempii kuviikaan, vaik kerranki ois ollu aikaa, mut noi ulkona vaanivat sumupilvet ei vieläkään inspiroi. Oon nyt sit lähinnä pysytelly sisätiloissa kuunnellen musiikkii ja tanssien aikani kuluks. Mä oon kuunnellu nyt ihan yli paljon Michael Jacksonii, en tiiä mistä se tuli, mut mul on ain välil tällasii jaksoi. :D Se on vaa hassuu, miten mä en pienenä voinu sietää Jacksonii, myöhemmin aloin pitää sitä iha ok:na ja nyt en ihaile mitään niin paljoo ku sen musiikkii, tanssii ja tyylii ja kaikkee!

2 kommenttia:

  1. ihana asu!<3 miks laitatte noi vaate- jutut aina englanniks? siis et huivi on scarf eikä huivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja en tiiä, laitettii joskus niin ekaa asuun ja ollaa vaa pysytty siin :)

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta