sivut


-------

perjantai 4. lokakuuta 2013

Perjantai löpinöitä

Hehei! Löysimpä vanhoja vielä julkaisemattomia kuvia! Mulla kyllä ois aijankohtasempiikin kuvii, mut en sit tiiä onks sekään niin kiva, kun mun postauksis on ain nää samat kuvat jostain ruska lehdist ja hymyposejee välil vaa kuvakulmaa vaidettuna. Vaihtulu virkistää, ja tällä kertaa loppu kesän kuvia.

Mul on taas tää vaihe pääl, kun en oikeen itekään pysy kärryillä mun ajatuksista. Siel ne harhailee ja pomppii miten sattuu mun puliks tyhjässä päässä. Must tuntuu, et aika kuluu ihan sika nopeesti. Meijän vikoist tanssiharkoist on kulunu yhtäkkii jo viikko ja ihan koht on syysloma. Äääh mitä mä teen??! Mul on ties kuin pal kaikkee kivaa tekemist lomalle, mut mitään en oo suunnitellu oikeesti. Mitä luultavimmin lopputulos on se, et parun sunnuntainu, kun mitään en oo saanu koko viikkoon aikaseks ja huome pitää taas mennä kouluun. Sit taas kun istun koulussa tai bussissa tai istun yleensäkään missään, se aika ei kulu.
Mulle onki tulossa nyt sit semi kiireinen viikonloppu, kun joudun tekemään äidin ja siskon (ja tietty omatki) työt, kun he lähtee humputteleen. Käytännös siis mut laitettiin elättämään puoliks koko tilaa.. Tänään kuitenki edessä viel pelikauden päätäjäiset. Edes jotain kivaa.

DSC06568
DSC06571
DSC06576
DSC06591
DSC06573
DSC06562
DSC06579

6 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta