sivut


-------

maanantai 7. lokakuuta 2013

My very first dance lesson

Olin tänään yläasteen puolella vetämässä mun elämäni ekan tanssitunnin!! Heidän valinnaisryhmän opettaja pyysi mua tossa pari viikkoa sitten tulemaan opettajaksi yhdelle tunnille ja tietty mä suostuin. Pakko myöntää, että aluksi mua jännitti toi aika paljon, koska tuntuu vaan, että kaikilla tulis tietenkin olemaan kauheen suuret odotukset mun opetuksen suhteen. Mut tänään ei onneks enää yhtään hirvittänyt ajatus tanssitunnista ja saatiin hienosti vedettyä koko kaksoistunti niitten ysin tyttöjen kanssa. Mulla ainakin oli tosi hauskaa ja haluaisin ehdottomasti alkaa tekemään tota vaikka joka viikko! Olis niin siistiä saada joskus ohjata jotain ton ikäsiä tai vähän nuorempia, ihan mahtavaa!!
Pienenä miinuksena oli se, että tajusin kesken tanssahtelujen missaavani lounaan ja kiituutin koko koulupäivän puol neljään asti pelkällä aamupalalla. En tajua miten on mahdollista, ettei mun aivosolut olleet taaskaan voineet kohdata yhtään aikasemmin ton asian suhteen. No, ainakin tuli toteen näytettyä, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.


4 kommenttia:

  1. oikeesti so cooool ;D ja muista sansba syödä!! >:)

    VastaaPoista
  2. olit kyl tosi taitava ! :) jäi mustelma polvee niist slideista haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höhpöh, voi kiitos! Haha ounou, ois pitäny heti sanoo, et _ei_ polvet edellä :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta