sivut


-------

perjantai 4. lokakuuta 2013

Liikuttavan lähellä

Otin tänään kameran matkaan, ahkera kun olen, ja päätin yrittää jotain päivä kuvina -postauksen tyylistä. Pakko tähän kohtaan lainata Jorma Uotista ja todeta, että "liikuttavan lähellä"hän tämä mun suoritus on sitä oikeanlaista lopputulosta. Hyvä, kun edes muistin aina välillä, että kamerahan se siellä laukussa on ja kuviakin sopisi ottaa.
Tää päivä oli tosi kaksjakoinen. Oli tosi kiva istua kerrankin rauhassa syömässä ennen teatterin alkua ja puhella Lotan kanssa, mut toisaalta stressitaso on ollut tänään harvinaisen ylhäällä jo aamusta asti. Onneks se ihana pienen pieni ruokailuhetki jätti hyvän fiiliksen ja autto vähän seesteyttämään mieltä ja ruumista! Syömisen jälkeen erottiin hetkeksi ja kiertelin vähän itsekseni kaupungilla. Ja tein syntiä. Rikoin mun shoppailulakkoa... Mut onneksi vain hyvin perustellulla tarveostoksella, nimittäin tarjouksessa olevilla Dr. Denim:eillä. Täysin sallittua sanon minä. Huiman shoppailun jälkeen suuntasin taas teatterille ja valmistauduin kenraaliin jo ihan hyvissä ajoin. Kenraali meni kyl tosi hyvin!
Pääsin kotiin n. puoli kymmenen maissa ja sen jälkeen oonkin ehtinyt vaan syömään, tekemään iltatoimet ja kirjoittelemaan tätä postausta. Toivottavasti kukaan ei lue tätä tähän julkaisuaikaan, koska kaikkien kilttien lapsienhan pitäisi jo olla nukkumassa. Ite ajattelin nyt postailla tähän aikaan, kun uni ei vaan taaskaan saavuta mua ja mihin muuhun sitä aikaa näin yöllä tuhlaisikaan.


Nyt painun kyllä ite pehkuihin, joten hyviä öitä immeiset!

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta