sivut


-------

tiistai 8. lokakuuta 2013

Great day

Eilen oli ihan paras päivä pitkään aikaan.
Eilen kaikki vaan toimi ja oli täydellistä.
Mä en välillä ees pystyny enää hallitsemaan hymyä ja pitää pokkaa.

DSC01714

Miten yks, lähes tuntematon ihminen voiki saada toisen niin iloseks niin pienellä, mitättömällä ja spontaanilla teolla, kun avaamalla oven.
On mulle aikasemminki avattu ovia, mut miten tää yks kerta voi tuntuu niin ihmeelliseltä.
Tietty se, et olin hyvälpääl jo valmiiks, saatto vaikuttaa asiaan.
Silti.

DSC01273

Eilen must tuntu siltä, et asiat on just niin ku pitäis.
Eilinen päivä ei myöskään tuntunu loppuvan ikinä.
Outoa, miten mun hyvä tuuli kestiki niin pitkään, koska koko päivä oli pelkkää juoksuu ja stressii.
Mun aika taulut tuntu vaan sovittuvan itestään paikoilleen.

DSC00776

Tää hyvä tuuli alko puhaltamaan jo viime viikonloppuna.
Mä en oo stressaaja, vaikka stressistä usein puhunki.
Mä oon se, joka odottaa vaan, että ne hankalat asiat järjestyy itestään.
Mutta kun se toimii.
Mun tän hetken suurimmat ongelmat ratkes, ja siks olin eilen ihan yli ilonen.

DSC09902

Tänään on ollu harmaa ja pimee päivä.
Tänään ei oo tapahtunut mitään erikoista.
Ehkä aurinko paistaa taas huomenna!


4 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta