sivut


-------

perjantai 20. syyskuuta 2013

Tuskaa

Tsiisus ku voi olla poikki ja huono olo.
Vedettiin tänään tanssishow kaks kertaa läpi. Mä en oo koskaan näyttäny näin hirveeltä. Yllättävän vähän kyl sattuu mihinkään, mut olo on muuten ku ylikypsällä spagetilla. Lisäks sain pariki kertaa ihan kunnol turpaan ja nyt mun pää räjähtää ihan just. Onneks oon tällast vahvaa tekoo, niin säästyttiin isommilt veren vuodatuksilt. Huomista odotellessa.
Tää on kyl ollu yks huonoimmist päivist ikinä. Alko oikeestaan jo eilen, kun mopo ei suostunu yhteistyöhön. Kouluun pääs kuitenki bussil ja kaikki aikataulut tuntu menevän just nappiin, kunnes mut feidattiin. Mä siis olin oottanu kaks tuntii koulul, jotta saisin kuulla, et saan oottaa viel toiset samanlaiset ennen ku pääsen kotiin. Kiitos. Ei ees vaan mun päivä järjestys menny uusiks, vaan myös ehkä koko opiskelu. Saa nähdä miten täs sit käy..
Ennen tanssii iskä sai mopon taas toimiin. Valoa tunnelin päässä! Mut sit matkal mä mm. olin ihan varma et oon tulos hulluks, ku kuulin jotain musiikkii ja meinasin törmätä koiraan. Onneks tuol tanssis on ain niin ilonen tunnelma, et piristyy väkisinki ja unohtaa tän arjen, vaikka kuinka rankat treenit oiski.
Vähän vanhempii "lenkki" kuvii nyt, kun ei oo uudempiikaan.

DSC07657
DSC07398
DSC07670
DSC07610
DSC07660
DSC07623
DSC07612
DSC07659
DSC07400

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta