sivut


-------

maanantai 9. syyskuuta 2013

New York


NEW YORK!!!! Ei oo todellista, et tulin oikeesti takasin, vaikka mulla oli elämäni tilaisuus karata maailmalle loppu iäksi! Niin se tilannetaju vaan on heikentynyt ajan myötä. Nykissä oli ihan mahtavaa ja tässä taas muutamia kuvatodisteita siitä, että todellakin olin kyseisillä mestoilla.
Mun mielestä oltais voitu olla pelkästään nykissäkin kaksi viikkoa lisää, koska siellä on niin hirveesti kaikkea nähtävää ja kuvattavaa! Yhtenäkin päivänä raahasin kameraa turhaan koko päivän, ku heti alkumetreillä siitä loppu akku ja hotellille ei ollut paluuta. Great. Siksi esimerkiksi Central Parkista on kuvia ainoastaan mun kännykässä. Ehkä ujutan niitäkin kuvia tänne joskus, saa nähdä. Kauheeta, ku näitä kuvia taas uudestaan selaillessa tulee kaipuu päästä takaisin. Et hei jos joku on lähdössä niille kulmille, niin tulen mieluusti matkaseuraksi!

I ♥ NYC

4 kommenttia:

  1. upeita kuvia ! mua ei sais päästää koskaa nykii, rahat loppuis keske... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sama uhkas muakin, siks nyt on ihan hyvä vaan lakkoilla vähän aikaa ton shoppailun suhteen... :D

      Poista
  2. way too cool!! viel jonain päivänä mäki :)

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta