sivut


-------

lauantai 7. syyskuuta 2013

I'd rather just dance

Tänään oli mun pisimmät tanssitreenit koskaan! Meillä oli alun alkaenkin tosi pitkät treenit, ku satutaan olemaan mukana just sellasissa tansseissa, joita tarvitsee treenata varsinaisen yhteisen harkka-ajan ulkopuolellakin. Eli kalenteriin olin tälle päivälle merkinnyt kuuden tunnin tanssitreenit. No, jotenkin kummasti kävi niin, et jäin vielä senkin jälkeen opettelemaan vielä yhden mulle uuden koreografian ja aika vaan lensi kunnes huomattiin Lindan kanssa kellon olevan puoli kahdeksan. Pakko siitä oli sitte kotiin lähteä ja ajomatkasta mulla ei kyllä oo pienintäkään muistikuvaa, sen verran humisi jo päässä. Hyvä et tiellä pysyin!

Kevyet yhdeksän tunnin tanssitreenit siis takana. Huomista lihaskipua odotellessa.


4 kommenttia:

  1. miks teiän treenisali on noin kauheen hämärä :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kysymys! Itseasias tänään se oli mun aiheuttamaa, koska olin ajoissa ja sääsin noi valot tollasiks...toi on niin paljon tunnelmallisempaa! Mut siis ei meil aina oo. :D

      Poista
  2. mitääää tehä viihdyitte hyvi tanssisalis :DD edustavii kuvia ;)

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta