sivut


-------

lauantai 21. syyskuuta 2013

Huomenia!

Huomenta kaikki!
Oon koittanut tänään heräillä ihan rauhassa, kun on kerran viikonloppu ja kerrankin aikaa levätä. Tässä tunnin sisällä suuntaan teatterille ja sieltä ajelen suoraan tanssiharkkoihin, joten edessä on taas pitkä, mutta sitäkin tapahtumarikkaampi päivä. Ota ilo irti viikonlopusta, jos siihen aikaa löytyy! Ens viikolla meillä vaihtuukin jakso ja se on mulle yhtä painajaista, koska viikon kaikki päivät yhtä lukuunottamatta on kahdeksasta puol neljään ja tässä alussa siihen päälle tulee todennäköisesti vielä paljon teatteria. Tottakai koulusta pitää selvitä, onhan samanlaisia ja varmasti rankempia päiviä monilla muillakin. Mä vaan totuin jo mun ensimmäisen jakson aikataulutukseen ja siinähän mulla ei siis ollut yhtäkään kokonaista päivää. Aineetkin oli aika helppoja, toisin kuin tässä nyt alkavassa jaksossa. Paluu todellisuuteen voi olla aika tyly.


Have a nice day everyone! :)

4 kommenttia:

  1. Voi eii, mullakin vaihtuu jakso ens viikolla ja uusi lukujärjestys kuulostaa täsmälleen samalta kun sulla. Huh. :D

    VastaaPoista
  2. tsemii sul toisee jaksoo, mul on rentoo, joka päivä vaa 3 oppituntii paitsi yks päivä 4 ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks ja yyh voiku mullaki olis, en tuu millää selviimää ! ;o

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta